צילומי Trash The Dress במערה !

הגיע הזמן למשהו חדש ... מקורי ומיוחד שלא נעשה עדין בארץ... צילומי טראש-דה-דרס במערה !


מאחורי הקלעים - אני בזמן צילום מערה
לפני שכשנה התחלתי פרוייקט אישי גדול מאוד, של צילום מערות, בשיתוף "מועדון המערות הישראלי". וכיום אני הצלם הרישמי של המועדון. צילום מערות הוא אתגר לא קטן, הקושי הפיזי, בהגעה למקום (לרוב בספלינג וטיפוס חבלים) הליכה, זחילה ותמרון בתוך המערה עצמה, עם לא מעט ציוד צילום ותאורה מקצועי, וכמובן עצם העובדה שהמערה נמצאת בחושך מוחלט, מה שמחייב אותי לבנות סט תאורה שלם, מ-א' ועד ת' כאילו אני מצלם בסטודיו מאובזר... (בזמן הזה תחום המערות מעבר לצילום הפך להיות תחביב אקסטרים פרטי שלי וחלק מהטיולים שאני עושה בסופי השבוע...) 


את שחר, הכרתי בעקבות החיבור שלי לתחום המערות, שחר מדריך סנפלינג וותיק בתחום המערות, ולימד אותי רבה בתחום, עם הזמן גם הפכנו לחברים טובים, ושם גם הכרתי את נטע, שאז עוד היתה רק חברה שלו...

כשהזוג המקסים הזה החליט להתחתן, הם פנו אלי שאני יצלם להם את החתונה... וכשהגענו לנושא של הטראש, לא היה ספק בכלל מה הולכים לעשות ... (טוב, לי ולשחר לא היה ספק... את נטע היה צריך קצת לשכנע... השארתי את המשימה הזאת לשחר ... )
אז אחרי כל ההכנות הרגילות לטראש, וההכנות המיוחדות למערה, יצאנו לדרך, לכיוון הר סדום, אשר מכיל מספר מערכות מערות מורכבות ומעניינות במיוחד, ובעיקר העובדה שכל ההר הזה, בנוי בעיקר ממלח (זוכרים, סיפור סדום ועמורה, נציב מלח וכו'...) .מה שעושה את המערות בו מיוחדות... בשונה ממערות רגילות, מערות מלח עם נטיפים וזקיפים שהם גושי מלח טהור... (תופעה דאולגית די נדירה בארץ). בדרך דרומה, כבר הספקנו לעצור בבריכות היבוש הישנות של מפעלי ים המלח ולעשות סט צילומי שקיעה מדהימים במקום ... 








 בעוד אני ושחר כבר יחסית רגילים לאתגר של תנועה והזדחלות במערות, לדימה (צלם הוידאו הנפלא שעובד איתי) וגם לנטע, שהספיקה כבר לטייל פעם או פעמיים במערה בעבר, (ושסה"כ רצתה קצת תמונות נחמדות...) היתה אתגר קצת יותר קשה, אך הם בהחלט עמדו בו בגבורה... 
לאחר של כ 35-45 דקות של הליכה, השתופפות, זחילות ואפילו קצת סריטות, כשרק פנסי הראש מאירים לנו את הדרך באפלה, הגענו למקום שרצינו, האזור הכי מיוחד במערה, אשר מכיל תקרה ענקית מלאה זקיפים ונטיפים מיוחדים מאוד שכולם עשויים מלח...
אתגר לא פשוט (במיוחד עם חתן כלה...) , אבל אין ספק שהתוצאה היתה שווה את זה.... 
 

את האלבום המלא אפשר לראות בלינק הזה:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.782276961880427.1073741930.225315937576535&type=1
ואת הקליפ וידאו של הטראש ניתן לראות בלינק הזה : 
https://vimeo.com/126038077











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם מה להוסיף ? להעיר ? לפרגן ? לשאול ולהתייעץ ?
זה המקום לעשות את זה ...