תמונות חופה מיוחדות (או: למה צריך צלם נוסף באירוע)

אחת השאלות הקבועות שעולות מצד זוגות, היא השאלה "האם צריך צלם סטילס נוסף?"
הרבה מאוד צלמים עונים על התשובה לפי מספר המוזמנים.
אישית אני חושב, בלי קשר למספר המוזמנים, שהחשיבות העיקרית של הצלם השני היא ביכולת לאפשר לי ליצור תמונות מיוחדות יותר, מעניינות יותר ומרגשות יותר...
אחרי הכל צילום הוא מעבר לפעולה טכנית של מצלמה. הוא מצריך עין מדוייקת ויצרתיות, על מנת להצליח להוציא תמונות מעיינות ומגוונות יותר. ולכן אני כמעט תמיד מעודד צלם שני, גם בכמות מוזמנים קטנה.

שכן זה מאפשר לי זמינות לחפש את התמונות המיוחדות האילה...
סיטואציות מיוחדות ומרגשות כמו מעמד החופה, כיסוי ההינומה, מסירת הטבעת, שבירת הכוס, וכו' הן סיטואציות קריטיות. מעבר לכך שמאוד מומלץ את הצלם השני לגיבוי או פשוט בשביל ליצור זווית נוספת, ברגע שיש צלם שני זה מאפשר לי להשאיר לו את הצד התיעודי של החופה, ומאפשר לי לחפש זוויות מעניינות יותר.
הפוסט הזה מוקדש כולו לתמונות קצת אחרות וזוויות צילום שלא היו מתאפשרות ללא צלם נוסף. היו לי הרבה אפשרויות של  תמונות להכניס לפה, והחלטתי ללכת על קו קבוע של זוויות מעניינות על חופה מרחוק, מאירועים שונים... 
תמיד תהיה זווית כזאת, כמעט בכל מקום אפשר למצוא זווית מאוד מיוחדת של החופה.

וזה גם המקום להודות לצלמים הקבועים שעובדים איתי, על עבדותם הקשה לאורך כל הזמן הזה.

נ.ב.
אפשר גם לראות עד כמה חשוב לנו לא "להיתקע" באמצע החופה כצוות צילום ולהשאיר את קו הראיה של החופה פנוי לקהל...























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם מה להוסיף ? להעיר ? לפרגן ? לשאול ולהתייעץ ?
זה המקום לעשות את זה ...